۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۸, جمعه

خانواده فریناز خسروانی از سوی اطلاعات رژیم تهديد شد


خانواده فریناز خسروانی از سوی اطلاعات رژیم تهديد شد
بيوگرافي و نحوه كشته شدن فريناز خسرواني در هتل ”تاراي” ي مهاباد

در پي خشم مردم مهاباد از قتل ” فريناز خسرواني” كه مهماندار هتل ”تاراي” مهاباد بود و روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۴ از سوی صاحب هتل، تبانی تجاوز به وی از سوی یک مامور اطلاعاتی صورت گرفته بود، در پی حمله‌ی مامور اطلاعاتی و بستن دربها از سوی صاحب هتل، مجبور به پریدن از پنجره‌ی طبقه‌ی چهارم هتل شده و جان خود را از دست داد .
خانواده‌ی این دختر کُرد، تهدید شده‌اند که در صورت هرگونه مصاحبه با رسانه‌های خارج از کشور، باید از تایید تبانی برای تجاوز وی از سوی متصدی هتل و یک مامور اطلاعاتی خودداری نمایند در غیر اینصورت پرونده‌ی وی بسته خواهد شد.
بيوگرافي فريناز خسرواني و نحوه كشته شدنش:
فريناز خسرواني متولد 1368 است. وي ساکن مهاباد و ليسانس کامپيوتر وکارمند هتل ”تارا” در مهاباد بود که رئيس وکارفرماي اين هتل نادر مولودي مي باشد. روز يکشنبه بارزسي از اروميه كه مسئول اماکن مي باشد به مهاباد آمده بود و درصدد فريب فريناز بوده،و با مکر وحيله و تهديد فريناز را بعداز تعطيلي کاربه اتاق خود فراخوانده، و در را از پشت سر وي مي بندد. دختر بيچاره از ترس جان و تجاوز طرف،به همکارش زنگ زده و تقاضاي کمک کرده،واز آنجايي که رئيس هتل)(نادرمولودي) ازجريان کار نامشروع مامور اطلاعاتي باخبر بوده،نگذاشته کسي به داد فريناز برسد، و فريناز درمانده از پنجره اتاق به بالکن رفته وخواسته از آن طبقه به طبقه سوم خودرا پرت کند، اما متاسفانه چون ارتفاع زياد بوده به پايين پرت شده وبه طرز فيجعي باعث مرگش شده است . تمام حوداث مذکور توسط دوربين هتل ضبط شده ومدرک دردست است حتي آن مامور عوضي هم در بالاي بالکن توسط دوربين نشان داده شده است، اما رئيس هتل قضيه را اينطوري جلوه داده که فريناز اونجا رفته وپايش ليز خورده و افتاده پايين...اما همه شاهدهستند و مدرک دارند،که:نادر مولودي 50000000 (پنجاه ميليون) رشوه گرفته که بر عيله خانواده خسرواني شكايت كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر