۱۳۹۳ اسفند ۸, جمعه

كتاب اسلام ، زنان و برابري ـ مريم رجوي ـ قسمت اول



كتاب اسلام ، زنان و برابري ـ مريم رجوي ـ قسمت اول
حقيقت اسلام چيست ؟ آيا اسلام آن است كه بنيادگرايان تبليغ ميكنند؟ يا اسلام واقعي اسلام دمكراتيك است كه بنيادگرايي وارتجاع تحت نام اسلام را ،بدترين دشمن اسلام ميداند؟
آيا جنايتهايي كه رژيم آخوندي در ايران تحت نام اسلام انجام ميدهد به راستي منبعث از اسلام است ؟
واقعيت اين است كه آخوندها هيچ ربطي به اسلام ندارند.
بزرگترين دجاليت زمانه اين است كه شيادان مرتجعي مثل خميني، خودشان را بعنوان شاخص اسلام معرفي كردهاند در حاليكه اسلام دين اميد، رحمت، رهايي، آزادي، عشق و دوستي، صلح، توسعه، پيشرفت بردباري، سهولت و سادگي، شفقت، گذشت و فداي خود براي آسايش و آزادي بقيه و دين همه زيباييهاي روي زمين و زيباييهاي واقعي انسانها يعني ارزشهاي انساني. اسلام بزرگترين احترام و مرتبت را براي انسان و بخصوص زنان قائل است وخواهان برابري و آزادي زنان است، در حاليكه آن چه آخوندها و مرتجعان از اسلام معرفي ميكنند دين سختي و شكنجه و انتقام، جنگ، بدبختي، نااميدي، كينه، زورگويي، اجبار و همه سياهيها و بديهاي روي زمين و در يك كلام دين زنده به گور كردن انسانها با شاخص خداي شكنجه گر است .
كشتار و قتل عام زندانيان سياسي،دختران 13 ساله و مادران 70 ساله، زنان باردار در كجاي اسلام و قرآن آمده است؟كجاي قرآن آمده سنگساركنيد، شكنجه، تجاوز كنيد؟ كجاي اسلام گفته حجاب اجباري است؟ در اسلام آمده است الااكراه في الدين.
بنيادگرايان با عمده كردن مسائلي مثل حجاب براساس مرزبندي جنسي تصوير كاملا واژگونه يي از اسلام ارائه ميدهند گويا كه اسلام فقط همين است. در ميان 6234 آيه تنها در سه يا چهار آيه به مسئله حجاب اشاره شده است، اين دجالگري آخوندها است كه چنين تصويري از اسلام ميدهند و گويي تمام اسلام يعني حجاب.
در جبهه مقابل اين سيستم قرون وسطايي، تجربه شايان توجهي وجود دارد كه اعتقاد اسلام به آرمان برابري را در عمل ثابت كرده است و اين تجربه جنبش مقاومت ايران است .
پايه هاي فلسفي و مباني نظري اسلام دموكراتيك مجاهدين سالها قبل از روي كار آمدن خميني توسط حنيف نژاد و مسعود رجوي تدوين شده است كه رودرروي برداشتهاي ارتجاعي و فئودالي امثال خميني از اسلام ميباشد و مستند به قرآن و متون اصيل اسلامي است.
اسلام دمكراتيك مجاهدين، مورد استقبال ميليونها جوان روشنفكر و دانشجويان در ايران قرار گرفته و مفسران بزرگي هم چون آيت الله طالقاني آن را تاييد كرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر