۱۳۹۴ اسفند ۱۸, سه‌شنبه

برگرفته ازفيس شعله پاكروان مادر ريحانه قهرمان شرافت زنان ايراني



برگرفته ازفيس شعله پاكروان مادر ريحانه قهرمان شرافت زنان ايراني
زمانی که مه آفرید خسروی به اتهام فساد اقتصادی محاکمه میشد ، بابک زنجانی مشغول اختلاس بود . زمانی که او در حال محاکمه بود ، کسان دیگری مشغول اختلاسند . این قصه سالهاست تکرار شده و میشود .
اما از تکرار اختلاس و اعدام بعضی از آنان به یک نتیجه میرسیم . اینکه سیستم اقتصادی ما مشکل دارد . شاید قوانین نقاط کوری دارد که بعضی از آقایان و آقازاده ها میتوانند با استفاده از همان نقاط ضعف ، پولهای کلان به جیب بزنند . اعدام مفسدین اقتصادی دردی از ما مردم دوا نمیکند . آنجه دوای درد ماست ، وضع قوانین روشن و اجرای آن برای همه مردم است . اینکه یک جوان برای گرفتن وام چند میلیونی با صدها مانع روبرو باشد ، اما افراد داخل حلقه قدرت برای گرفتن وامهای چند میلیاردی با هیچ مانعی روبرو نشوند نشان از تبعیض طبقاتی دارد .
قوه قضائیه بجای اعدام بابک زنجانی ، تبعیض را اعدام کند . بجای پاک کردن صورت مساله ، آن را حل کند .
از آنجا که آرزوی ایران بدون اعدام به شکلی جدی در حال پیگیری است ، صدور حکم اعدام برای این مفسد اقتصادی را نیز محکوم میکنیم . ما مخالفین اعدام ، صدور و اجرای این حکم قرون وسطایی و ضد بشری را برای هر اتهامی ، ضد کرامت انسان میدانیم . از این رو توجه قضات مربوطه را به این نکته جلب میکنیم که ، بابک زنجانی و هر دزد دیگری که با چراغ سبز بعضی مسئولین دست در جیب ملت بی پناه کرده ، مجازات کنید . اما اعدامش نکنید . چرا که افساد او در زندگی میلیونها ایرانی اختلال ایجاد و آنان را از هستی ساقط کرده ،است . آیا اعدام این مفسد اقتصادی ، زندگی را به کسانی که هست و نیستشان بر باد رفته باز میگرداند ؟
آیا اعدام زنجانی تغییری در چرخه فساد موجود ایجاد میکند ؟ یا فقط برای فاش نشدن بعضی رازهای مگو و بستن دهان ملت ، او را اعدام میکنید و داستان دوباره تکرار میشود؟ فقط مهره ها عوض میشوند .
خانواده ی زنجانی پس از اعدام عزیزشان به خیل دشمنان این سیستم خواهند پیوست چرا که آنان بهتر از هر کس دیگر میدانند که بابک آنان ، مهره ای از یک دستگاه تمام عیار بوده که مثل زالو به مکیدن پول و شریان های اقتصادی میلیونها ایرانی مشغولند .
بابک زنجانی را مجازات کنید . پولهای دزدیده شده را از هر نقطه از زمین جمع کرده و به جیب ملت بازگردانید . از اعدام او صرف نظر کنید . هیچکس را اعدام نکنید .


لطفا آدرس تلگرام من را به دوستانت بده كه عضوتلگرام انها شوم .ممنون از شما .

https://telegram.me/ZananFatehaneFarda



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر