۱۳۹۴ دی ۲۳, چهارشنبه

برای فرزندان شریف و نا دیده ام

                          ازخانم شهین مهین فر مادر شهید عاشورا امیر ارشد تاجمیر



                                                     برای فرزندان شریف و نا دیده ام -



یکی از دختران فیسبوکی ام که نمی شناسمش
مرا با الفاضی نادرست / نواخت
او یک نفر است / شما هزاران تنید .
چه باک / که خود می دانم چه بودم و چه هستم ..
از اینکه مرا ناموس و حریم خود دانستید / سپاس
از اینکه سینه سپر کردید تا از شرافت مادر نا دیده اتان / دفاع کنید . سپاس.
حالم را در نگاهم بخوانید .
من 67 سال با شرافتم زندگی کردم
نیازی به دفاع ندارم
از پنج سالگی با عروسک پارچه ای که بی بی (مادر بزرگ مرحوم ) برایم درست کرد
مادر و عاشق شدم تا به امروز
سرم بالاست / من مادر امیر ارشد تاج میر هستم
او . شیره ی جان مرا خورد و جوانمرد شد .
پاکی و شرافت . وظیفه ی من بوده و هست
چه باک .
باور کنید / هرگز نفرین نمی کنم کسی را که خواسته
با بد گوییهایش / تخم نفرت را در دلم بکارد
هرکه هست دوستش دارم / خداوند سر براهش کند .
شما عزیزان هم ناراحت نباشید
فقط بدانید : سر بلندم که فرزندانی چون شما دارم ..
-----------------------------------------------------
 مادر عزيز شما بدانيد همواره در قلب ما هم امير وهم مادر وپدر دلاورش جاي دارند وبه هركس كه توهيني ميكنه اتفاقا شما افتخار كنيد چون ميدانيد ضربه ايي به آن كساني كه بايد بزنيد زده ايد واونها زخم به جگر دارند درود برعزم شما مادر نازنين .


لطفا آدرس تلگرام من را به دوستانت بده كه عضوتلگرام انها شوم .ممنون از شما .


#Iran #ایران #آزآدی #جوانان #زنان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر