۱۳۹۴ بهمن ۱, پنجشنبه

حسین رونقی ملکی در میان اشکهای مادر و اندوه پدر به اوین بازگشت


حسین رونقی ملکی در میان اشکهای مادر و اندوه پدر به اوین بازگشت

برجام انجام شد درب زندانها باز طنابهای دار آویزان روحانی جانی راهی سفر مرگ آور
این بود ارمغان برجام برای مردم برجام انجام شد چرا انقدر دولت روحانی نیاز به بگیر و ببند و زندانی کردن زندانیان سیاسی دارد؟
حسین رونقی ملکی در میان اشکهای مادر و اندوه پدر به اوین بازگشت
حسین رونقی ملکی،که به دلیل بیماری از زندان مرخص شده بود، با احضار مقام‌های قضایی به زندان اوین بازگشت
حسین رونقی به دلیل بیماری حادکلیوی و گوارشی با وثیقه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانی به مرخصی درمانی آمده بود که به دلیل اخطار رسمی برای ضبط وثیقه مجبور به بازگشت شد.
او بدرستی در آخرین پست خود در صفحه فیس بوکش نوشت:

باور دارم که پاسخ هیچ اندیشه ای زندان نیست برای همین به زندان می روم؛بازنگشتن من مساوی است با جلب وثیقه ها و این یعنی سلب اعتماد وثیقه گذارها و سقوط تعهد و اخلاق، اجرای وثیقه ها زمانی قانونی است که برای بازداشت، من در دسترسی نباشم و این اتفاق در حالی رخ داده است که به صورت مکتوب آدرس خود را به مقام های قضایی اعلام کرده بودم تا در صورت نیاز بازداشتم کنند اما این اتفاق نیافتاد و در نهایت از داستانی گفتند که اطلاعات سپاه می گوید باید حسین را به زندان بازگردانید. از آن هم که بگذریم به قول مادرم «اینجا سرزمین ماست آن کسی که باید این سرزمین را ترک کند ما نیستیم»؛ فردا می روم دادستانی و نهایتا بازداشت و زندان، آنچه برای من واضح است همیشه در کنار خانواده و دوستانم خواهم بود. به امید روزهای خوب و روشن
زبان سرخ و سبز... این چه غوغایی ست!
نصیب خون ِ به دیوارها تباهی شد!
برای حرف نگفته به حبس خواهی رفت
برای کار نکرده به بند خواهی شد!

"اشرف گیلانی"
لطفا آدرس تلگرام من را به دوستانت بده كه عضوتلگرام انها شوم .ممنون از شما .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر