۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

ژنرال مثقال البطیش: منطقه روی ثبات نخواهد دید مگر با سرنگونی رژیم ایران

ژنرال مثقال البطیش: منطقه روی ثبات نخواهد دید مگر با سرنگونی رژیم ایران


ژنرال مثقال البطیش از فرماندهان ارتش آزادی سوریه گفت: من از فرماندهی مشترک عمومی ارتش آزاد سوریه هستم.
خانم مریم رجوی، خواهران و برادران من از سرزمین خون چکان سوریه آمده‌ام. آمده‌ام از دردهای مردم سوریه بگویم. بیش از چهارسال است از پیکر سوریه در برابر جهان خون می‌چکد. آمده‌ام دردهای مردم سوریه را به شما منتقل کنم که علتش اقدامات رژیم جنایتکار آخوندی است که با جنگ افروزی تمام کشورهای منطقه را به آتش کشیده است.
در یمن در لبنان در عراق، رژیم ایران با مزدورانش در پی یک امپراطوری اسلامی است. مقصر مصائب منطقه رژیم ایران است.

منطقه روی ثبات نخواهد دید مگر با سرنگونی رژیم ایران. من به کشورهای منطقه فراخوان می‌دهم که برای ثبات باید دست در دست هم دهند تا رژیم ایران را سرنگون کنند و از شما اپوزیسیون رژیم ایران می‌خواهم به اقداماتتان شب و روز ادامه دهید تا این رژیم را سرنگون کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر