۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

تام ریچ: برنامه هسته‌یی رژیم ایران باید به پایان برسد

تام ریچ: برنامه هسته‌یی رژیم ایران باید به پایان برسد


تام ریچ اولین وزیر امنیت ملی آمریکا: ما می‌خواهیم یک ابتکار سیاسی را ارائه دهیم. مفتخرم بیانیه‌ای را با همکارانم برای حمایت از مقاومت ایران و اتخاذ یک سیاست جدید علیه رژیم ایران را ارائه داده‌ایم. این بیانیه با شناختی که از مجاهدین و مقاومت ایران داریم نوشته شده است. این ابتکار ناشی از نگرانی ما نسبت به صلح و امنیت مردم خاورمیانه و مردم ایران است. مردمی که از حقوق پایه‌یی خود تحت رژیم ایران طی 35سال گذشته محروم بوده‌اند.
در این بیانیه بر لزوم حفاظت از اشرفیها در لیبرتی تأکید شده است. ناتوانی کشور ما در انجام تعهدش به این زنان و مردان غیرقابل‌قبول است.
ظاهرا بسیاری از همکاران ما در واشینگتن درست درک نمی‌کنند. برنامه هسته‌ای رژیم باید به پایان برسد. دخالتهای رژیم ایران در عراق و سوریه نباید بخشیده شود. باید بیشتر توجه کنیم به حقوق‌بشر و خواسته‌ها و آرزوهای مردم ایران. ما همه فرا می‌خوانیم به مقابله با موضعی که می‌خواهد مقاومت بزرگ و فراگیر مردم ایران را نادیده بگیرد. ما به فشار فوری به دولت عراق از طرف آمریکا فرا می‌خوانیم تا درد و رنج اعضای مجاهدین را متوقف کند.

محاصره ضدانسانی از جمله محاصره پزشکی علیه اشرفیها باید متوقف شود، بایستی ما به تعهد خود پایبند باشیم و از اعضای اپوزیسیون ایران حمایت کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر