۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

استیو مک گیپ: به این جمعیت عظیم در این گردهمایی نگاه کنید که چگونه از سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت می‌کنند!

استیو مک گیپ: به این جمعیت عظیم در این گردهمایی نگاه کنید که چگونه از سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت می‌کنند!


استیو مک گیپ، عضو مجلس عوام انگلستان، در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران گفت: ... اکنون 3 دهه از زمانی که من با درد و رنج مردم ایران، همچنین با مقاومت ایران آشنا شدم، می‌گذرد. اکنون پارلمانترها و شخصیتهای دیگری هستند که در حمایت از مقاومت ایران برخاسته‌اند...
آقای مک گیپ، در پاسخ به ادعاهای وزارت اطلاعات آخوندها و مزدوران آن گفت: برخی ادعا می‌کنند این مقاومت، پایگاه مردمی ندارد... حال به این جمعیت عظیم در این گردهمایی نگاه کنید که چگونه از سازمان مجاهدین خلق ایران حمایت می‌کنند!... اگر این مقاومت حمایت ندارد، چرا آخوندها این میزان از این مقاومت وحشت دارند؟..

آقای مک گیپ در پایان گفت: من مفتخر هستم که در کنار مقاومت ایران قرار دارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر