۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

خانم اونیحول بوبوتازارووا: خانم مریم رجوی مشعل فروزان این حرکت آزادیخواهی است

خانم اونیحول بوبوتازارووا: خانم مریم رجوی مشعل فروزان این حرکت آزادیخواهی است


خانم اونیحول بوبوتازارووا کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری از تاجیکستان که به زبان فارسی تاجیک صحبت می‌کرد گفت: من از تاجیکستانم. همایون باد پنجاه سال وجود شما مجاهدان. من این‌جا آمدم تا پهلوی شما باشم و تلاشهای شما را برای آزادی و دموکراسی طرفداری کنم. خانم مریم رجوی مشعل فروزان این حرکت آزادیخواهی است. این خانم می‌تواند درد ملتها را به صحنه بکشد. من باوردارم که تلاشهای شما و زحمتهای شما با حمایت جامعه جهانی پیروز خواهد شد.

خانم اونیحول سپس خطاب به مادر رضائیهای شهید گفت: من سر تعظیم فرود می‌آورم به مادر عزیز رضایی و هزاران مادری که عزیزان خود را از دست داده‌اند. همایون باد این حرکت. همایون باد وطن پروری شما. من با شمایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر