۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

هیثم مالح: رژیم می‌خواهد با عقاید خمینی در منطقه نفرت انگیزی کند

هیثم مالح: رژیم می‌خواهد با عقاید خمینی در منطقه نفرت انگیزی کند


هیثم مالح رئیس کمیته قانونی ائتلاف ملی سوریه سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: سلام بر رئیس‌جمهور قهرمان مریم رجوی. سلام ازطرف کودکانی که به دست رژیم آخوندی تهران و قم کشته می‌شوند. سلام از طرف دختران و زنانی که توسط رژیم آخوندی در سوریه به‌شهادت می‌رسند. سلام از مردم سوریه از پایتختمان دمشق برای شما داریم که در تمدن تاریخ جایگاه ویژه‌ای دارند. این شرف بسیار برای ماست که علیه حاکمیت ستمگری که علیه تمامی خلقهای منطقه است همبستگی می‌کنیم.
هیثم مالح سپس در صحبتهای خود گفت: حکام تهران ادعای اسلام دارد ولی طایفه‌گرایی را دامن می‌زند. آنها مسلمان واقعی نیستند. آنها با نظریه ولایت‌فقیه خط مشخصی را پیش می‌برند. آخوندها انقلاب مردم ایران را سرقت کردند و بعد از به قدرت رسیدن، آن را به وسیله‌ای برای قدرت طلبی خودشان در منطقه تبدیل کردند. جنگی علیه مردم ایران و مردم منطقه به راه انداخته‌اند. آنها این جنگها را به هزینه مردم ایران و ایجاد فقر در میان آنان و با خرج میلیاردها دلار پیش می‌برند.

رژیم می‌خواهد با عقاید خمینی در منطقه نفرت انگیزی کند. کشور ما خونفشان است. اکنون در سوریه با یک میلیون شهید و مجروح این رژیم به کشتارش ادامه داده است. البته هیچ موقع همچنین رژیمی ‌توان ادامه ندارد زیرا که سست‌ترین خانه خانه عنکبوت است. مردم ایران باید علیه رژیم آخوندی متحد شوند و بشار اسد سرنگون خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر