۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

کیم کمبل: ما از آرمان دموکراسی مردم ایران حمایت می‌کنیم

کیم کمبل: ما از آرمان دموکراسی مردم ایران حمایت می‌کنیم


نخست‌وزیر پیشین کانادا: من بار اولم نیست با شما هستم. من اولین نخست‌وزیر زن در کانادا بودم و آرمان آزادی زنان برایم بسیار مهم است. از خودم می‌پرسم ما کاناداییها برای شما چه کار می‌توانیم بکنیم. فکر می‌کنم مبارزه شما فقط با دستان شما به پیروزی خواهد رسید.
در مذاکرات هسته‌ای ما از خواسته مردم ایران حمایت خواهیم کرد. در ارزشهای مشترکمان ما همراه شما خواهیم بود.
یکی از شهروندان کانادا سایتی درست کرده که حرفهای روحانی را بررسی می‌کند. مشخص شده که روحانی به هیچ‌یک از حرفهایش عمل نکرده است. رژیم ایران رتبه صد و چهل وهشتم در حقوق‌بشر را دارد.
21 میلیون بیننده این سایت و ۳.۵ میلیون فارسی زبان از آن دیدن کرده‌اند. خوشحالیم که کاری برای مردم ایران کرده‌ایم. رژیم ایران یک دیکتاتوری است و این کلمه دقیقی برای این رژیم است. رژیمی افراطی ا ست که برای حفظ قدرت حرفهایی به ظاهرمی‌زند. دولت کانادا خطوط روشنی نسبت به رژیم ایران دارد. در کانادا هیچ سازمان سیاسی نیست که معتقد نباشد رژیم ایران یک رژیم دیکتاتوری است و همه از آرمان مردم ایران حمایت می‌کنند.

ما از دموکراسی برای مردم ایران حمایت می‌کنیم. امیدوارم دموکراسی در ایران استقرار یابد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر