۱۳۹۴ دی ۹, چهارشنبه

پیام زنداني سياسي بيمار آقاي علي اكبر نيكبخت اززندان به فرزندش




پیامزنداني سياسي بيمار آقاي علي اكبر نيكبخت اززندان به فرزندش



به مردم ،به یاران،به دوستان وبه هر کسی صدایت را میشنود بگو پدرم گفت دنیا آنقدر نمی‌ارزد که بخاطرش با ذلت زندگی کنم و مرگ هم آنقدر هراسناک نیست که مرعوبم کند۰تا بتوانم با عشق زندگی میکنم و هرگاه نشود با لبخند میمیرم اما حالا که دادستان علیان و همراهانش تصمیم به کشتنم گرفته اند با خدای خودم پیمان بسته ام که نمیرم۰از بیماریم پیش علیان جوری نگو که تصور کند بابای پیر ومفلوکی داری بگو به علیان بگویند هر چه شکنجه که بلد است روی من انجام بدهد اگر توانست من را سیر از شکنجه کند دنیا بداند که من در زندگیم خطای عمدی کرده ام و گرنه که این دادستان آفتاب لب بام است و من میمانم تا شاهد رسواییش باشم
با ما در تلگرام دنبال كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر