۱۳۹۳ اسفند ۱۳, چهارشنبه

پیام خانم مریم رجوی به‌مناسبت شهادت قهرمانانه شش زندانی سیاسی اهل سنت
اعدام شش زندانی سیاسی اهل سنت جنایت ضدبشری است و سکوت به بهانه مذاکرات اتمی همدستی است 
مریم رجوی: فراخوان به همبستگی عموم مردم از هر دین و آیین با خانواده شهیدان و احاله پرونده جنایتهای رژیم به دادگاه بین‌المللی جنایى
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران شهادت قهرمانانه شش زندانی سیاسی اهل سنت، فرزندان دلیر مردم کردستان را که سحرگاه چهارشنبه 13اسفند توسط دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت بدار آویخته شدند، به مردم کردستان و اهل سنت و به‌ویژه خانواده این شهیدان تسلیت گفت و از عموم مردم ایران از هر دین و مذهب و مرامی خواست به همبستگی با خانواده شهیدان و اهل سنت در سراسر کشور برخیزند.
خانم رجوی خواستار محکومیت قاطع این اعدامهای خودسرانه و جمعی از سوی جامعه بین‌المللی به‌ویژه دبیرکل و شورای امنیت ملل‌متحد و اتحادیه اروپا و آمریکا و اقدام فوری برای توقف این روند جنایتکارانه و ارجاع پرونده جنایتهای رژیم آخوندی به‌ویژه اعدام زندانیان سیاسی به دادگاه بین‌المللی جنایی شد. وی افزود اعدام جنایتکارانه جوانان برومند اهل سنت در حالی است که نیروی تروریستی قدس و شبه‌نظامیان مزدورش بی‌وقفه به کشتار بی‌رحمانه اهل سنت در عراق مشغولند.
اعدام این 6زندانی سیاسی و دهها اعدام دیگر  همزمان با دور جدید مذاکرات رژیم ایران و دولت آمریکا بر سر پروژه اتمی در مونتروی سوئیس صورت می‌گیرد. سکوت و بی‌عملی در برابر این جنایات ضدبشری تشویق این رژیم به ادامه این جنایات و عملاً به‌معنی همدستی با این رژیم در تشدید سرکوب و کشتار است که رژیم ایران برای جلوگیری از خیزشهای مردمی همزمان با مذاکرات اتمی به آن به‌شدت نیازمند است.
دژخیمان فاشیسم دینی حاکم بر ایران شش زندانی سیاسی اهل سنت کرد، آقایان حامد احمدی33ساله، جهانگیر و جمشید دهقانی (دو برادر28 و 29ساله)، کمال مولایی30ساله، صدیق محمدی28ساله و هادی حسینی 31ساله در حال اعتصاب‌غذا و در شرایطی که در اثر ضرب و شتم گاردهای جنایتکار مجروح بودند، بدار آویختند. آنها صبح سه‌شنبه از بند 10زندان گوهردشت برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی بند قرنطینه زندان منتقل شده بودند.
این زندانیان از جمله ۳۳زندانی سنی مذهب بودند که در بیدادگاههای رژیم آخوندی به اتهام آخوند‌ساخته «تبلیغ علیه نظام، افساد فی الارض و محاربه» متهم و به اعدام محکوم شده‌اند.
رژیم آخوندی از تحویل اجساد شهیدان به اعضای خانواده آنها از جمله پدران و مادران سالخورده و کودکان خردسال که در تمامی طول شب در پشت در زندان در سوز سرما در انتظار به‌سر بردند، خودداری کرده و اجازه انتقال به زادگاهشان در کردستان را نمی‌دهد. ظاهراً دژخیمان در وحشت از اعتراضات مردمی در کردستان می‌خواهند پیکرها را در گورستانی در کرج صدها کیلومتر دورتر از خانه و خانواده‌شان دفن کنند.
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
13اسفند 1393 (4مارس 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر