۱۳۹۳ اسفند ۱۴, پنجشنبه

هراس رژیم از شعله‌ور شدن آتش خشم مردم در چهارشنبه‌سوری


هراس رژیم از شعله‌ور شدن آتش خشم مردم در چهارشنبه‌سوری

بر اساس سیاق همه ساله، رسانه‌های رژیم به‌خصوص صدا و سیمای رژیم بسیج شده‌اند تا اگر بتوانند از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری توسط مردم جلوگیری کنند و در این زمینه به فضای سازیهای معمول و تهدیدهای پوشالی متوسل شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا 3اسفند93، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفته است:” برپایی تجمع برای برگزاری آیین چهارشنبه‌سوری ممنوع بوده و اجازه این کار داده نمی‌شود“.
واضح است که هراس نیروی انتظامی رژیم و سـرکردگان آن از چهارشنبه سوری، نشانگر ترس رژیم از بروز خشم مردم در این روز است و سوء‌استفاده از ممنوعیتهای به‌اصطلاح شرعی و ایمنی ترفند رژیم برای پوشاندن این نگرانی است.
رژیم و نیروهای سرکوبگرش از جمله نیروی انتظامی جنایتکار، همه ساله با نزدیک شدن مراسم چهارشنبه‌سوری دود و دم راه می‌اندازند و هشدارهایی به مردم می‌دهند و به‌گمان خود برای مردم باید و نبایدهایی مشخص می‌کنند. اما مقاومتهای مردمی آنها را وادار می‌سازد تا از مواضع شدادوغلاظ و پیشین خود عقب‌نشینی کنند.
در راستای همین سیاست تهدید و ارعاب است که معاون دادسرای موسوم به دادگاه انقلاب گیلان می‌گوید برخورد دستگاه قضایی با فروشندگان مواد محترقه در گیلان تشدید می‌شود. (خبرگزاری تسنیم 10اسفند93)
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه آخوندی نیز از برخورد قاطع قوه قضاییه با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه برای پیشگیری از وقوع حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داده است. (سایت تابناک13اسفند 93)
فتح الفتوحنیروی انتظامی رژیم در شیراز نیز کشف 213هزار عدد مواد محترقه بوده است که نیروی انتظامی مدعی است با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی! پس از هماهنگی با مقامات قضایی در بازرسی از یک دپو به این کشف بزرگ و مهم نایل آمده است!. (خبرگزاری تسنیم25بهمن 93)
طبعا سرکردگان تهی مغز نیروهای سرکوبگر رژیم نمی‌خواهند بفهمند که این مردم هستند که تعیین کننده‌اند. آنها به‌خوبی می‌دانند که مانند سالهای گذشته چهارشنبه‌سوری را چگونه برگزار کنند.
خط ونشان کشیدنهای نیروی انتظامی رژیم و دود و دم در این زمینه بیانگر وحشت رژیم است. چرا که هم‌اکنون چهارشنبه‌سوری نه به‌عنوان یک مسأله سنتی و اجتماعی، بلکه به یک مسأله امنیتی برای نظام تبدیل شده است. هارت وپورت سردمداران نیروی جنایتکار انتظامی نیز بیان معکوس وحشتی است که همه ساله رژیم آخوندی و نیروهای سرکوبگرش را فرا می‌گیرد. خصوصاً این‌که شرایط جامعه انفجاری است و هم‌اکنون نیز اعتراضات گسترده‌یی در میان تمامی اقشار مردم در جریان آن است که اعتراض و تظاهرات معلمان نمونه اخیر آن است.
بنابراین ابراز وحشت رژیم از آتشی که در چهارشنبه سوری شعله خواهد کشید، ناشی از این است که نظام پوسیده و زهرخورده ولایت‌فقیه پیشاپیش می‌داند که در روز چهارشنبه‌سوری با آتشفشانی ازخشم مردم مواجه است و بیم آن را دارد که نتواند خشم متراکم مردم را در آن روز کنترل کند. خصوصاً این‌که نیروی انتظامی و سایر نیروهای سرکوب رژیم، همه روزه طعم گوشمالی شدن به دست مردم و به‌خصوص جوانان و زنان را می‌چشند و به خوبی از نفرت مردم به این نظام و سیاستهای سرکوبگرانه آن آگاهند.
طبعا مردم و به‌ویژه جوانان میهن نیز در روز چهارشنبه‌سوری به سیاق همه ساله روزگار را بر رژیم و نیروهای سرکوبگر آن تلخ‌تر از سالهای گذشته خواهند کرد.
زیرا حربه ارعاب و سرکوب برای مردم به یک حربه زنگ‌زده تبدیل شده است و مردم به‌ویژه جوانان، جشن ملی چهارشنبه‌سوری را با عزم و همت خود به نماد دیگری از تجلی اراده پرقدرت مردم ایران برای نیل به آزادی تبدیل خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر