۱۳۹۳ اسفند ۱۴, پنجشنبه

فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری



فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت جشن ملی چهارشنبه‌سوری
در ایران‌زمین شعله ور، خلافت ارتجاعی خاکستر باید گردد!
هم میهنان!
جوانان اشرف‌نشان!

آتش‌های برافروخته بهاری در پایان سال در جشن ملی چهارشنبه سوری، پیوسته کابوسی برای خلافت ارتجاع در ایران‌زمین است. رقص شعله ها و صفیر ترقه‌ها تاریکی و تباهی آخوندی را می‌شکافد و پایکوبی جوانان میهن، زمین را در زیر پای پاسداران شب به لرزه درمی‌آورد.
امسال اما، ولایت فاسد و غرقه در بحران خامنه‌ای بیش از همیشه لرزان است. سرکردگان سپاه و امنیت نظام بر سر جنازه‌های دژخیمان به هلاکت رسیده در عراق و سوریه و در تلویزیون حکومتی، ترس و لرز ریزشیها را برملا می‌کنند و در توجیه صدور ارتجاع و ترور می‌گویند که اگر در عراق و سوریه خط نبندند و خون ندهند، در تهران و در مرز و داخل ایران شیشه عمرشان می‌شکند و خونشان بر زمین می‌ریزد...
وضعیت انفجاری جامعه و انزجار مردمی از چپاولهای حکومتی به جایی رسیده که رئیس‌جمهور ارتجاع در تلویزیون حکومتی آشکارا به پاسداران ولایت هشدار می‌دهد که وقتی گندم و روغن و حبوبات نباشد، بمب و موشک دردی از امنیت رژیم درمان نمی‌کند!
در جنگ گرگها، یک روز بندرهای قاچاق و غارت سپاه و مالیات ندادن نهادهای تحت‌امر خامنه‌ای برملا می‌شود و روز دیگر جاری شدن میلیاردها دلار پولهای کثیف در تار و پود سیاسی و اقتصادی نظام، در رسانه‌های رژیم فوران می‌کند. و هر باندی که بر اداره یا وزارتخانه‌یی چنگ می‌اندازد، دیگری را با اعداد و ارقام انکار ناپذیر، دزدترین و فاسدترین نمونه قرن معرفی می‌کند. به گفته ولی‌فقیه ارتجاع «رقمهای عجیب و غریب گیج کننده بیست و چند میلیارد قاچاق (که) واقعاً سر انسان گیج می‌رود»!
رفسنجانی و روحانی به خامنه‌ای هشدار می‌دهند که مثل پایان جنگ ضدمیهنی، راهی جز زهر خوردن نداریم و باید دندان بمب اتمی را بکشیم. خامنه‌ای اما، همین مذاکرات تحمیلی را خودکشی می‌بیند و درمانده و لرزان، اعلام می‌کند که اگر تمام آنچه را که آنها دیکته می‌کنند قبول کنیم، باز هم تحریمها لغو نمی‌شود و صورت مسأله واقعی، بود و نبود نظام است.
در مهلکه این بحرانها، و در بحبوحه جنگ گرگها، تمامیت نظام پوسیده ولایت، راهی جز موج بی‌وقفه و پایان‌ناپذیر اعدامها برای ارعاب عمومی نمی‌یابد تا هر فریادی را با ترور حکومتی در گلو خفه کند و همه چیز را در تاریکی ترس و سکوت فرو برد.
خروش آتشین چهارشنبه سوری، با الهام از رزم پایدار و بی‌امان رشیدترین فرزندان مجاهد و مبارز ایران، پاسخ میهنی و انقلابی به تاریکی و تباهی آخوندی در طلیعه سال جدید است.

هم میهنان!
جوانان آزاده و رزمنده ایران!
بساط رعب و وحشت آخوندی را با دلیری و پایداری اشرف‌نشان درهم بپیچید!
جشن ملی چهارشنبه‌سوری را به کارزار آتشین اعتراض و قیام بر ضدحکومت آخوندی تبدیل کنید!
در هر شهر و روستا اشرفی شعله‌ور بسازید!
تیمها و دسته‌ها و یکانهای ارتش آزادی را در هر زمان و هر مکان و در هر فرصت برای مصاف آخرین آماده کنید!
قیام خلق تا سرنگونی فاشیسم مذهبی به پیش می‌تازد. بهاران خجسته آزادی از راه می‌رسد
نصر من الله و فتح قریب – مرگ بر این رژیم مردم فریب
سلام بر خلق- سلام بر آزادی-درود بر رجوی

سازمان مجاهدین خلق ایران
7اسفند 1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر