۱۳۹۴ فروردین ۲۷, پنجشنبه

گرد همايي بزرگ مقاومت ايران در پاريس - 23 خرداد 94 (13 ژوئن 2015)



گرد همايي بزرگ مقاومت ايران در پاريس - 23 خرداد 94 (13 ژوئن 2015)
ايران دمكراتيك و غير اتمي
سرنگوني خليفه ارتجاع و تروريسم
با هزار اشرف و ارتش آزادي
مي توان و بايد!
گردهمايي بزرگ سالانه مقاومت ايران روز شنبه 23خرداد 94 (13 ژوئن2015) در پاريس، با شركت نمايندگان جوامع ايراني و شخصيتها و هيأتهاي پارلماني از كشورهاي مختلف جهان برگزار مي‌شود. در فراخوان كميته برگزاري براي دعوت از عموم هموطنان و حاميان مقاومت به شركت هرچه فعالتر در اين گردهمايي، آمده است:
هموطنان،
جوانان، زنان و مردان آزاده ايران،
اشرف نشانها،
در سالگرد قيام 30خرداد1360، سر آغاز مقاومت انقلابي، روز شهيدان و زندانيان سياسي و سالروز تاسيس ارتش آزاديبخش ملي، همزمان با سالگرد قيامهاي مردم ايران در سال88 و در دوازدهمين سالگرد كودتاي درهم شكسته 17ژوئن به موازات بمباران قرارگاههاي ارتش آزادي در بند و بستهاي ننگين ارتجاعي - استعماري براي متلاشي كردن مقاومت سازمانيافته مردم ايران، گردهمايي بزرگ مقاومت را بر گزار مي كنيم.
اين گردهمايي در شرايطي برگزار مي شود كه حضور رزمنده، تظاهرات بي وقفه، اعتصاب غذا و تحصنهاي بي سابقه شما، همراه با پايداري پرشكوه مجاهدان آزادي در اشرف و ليبرتي، توطئه هاي دشمن را درهم پيچيده و وجدان بشريت معاصر را برانگيخته و با جلب حمايت برجسته ترين شخصيتها و حقوقدانان و نمايندگان بيش از يك ميليارد از مردم جهان، بزرگترين حق ملت ايران را -كه حق مقاومت براي آزادي و حاكميت مردم است- به كرسي نشانده است.
مشعلهاي فروزان 17 ژوئن، حماسه هاي درخشان ”مقاومت به هرقيمت“ در اشرف و ليبرتي، و ايستادگي خستگي ناپذير شما در تمامي اين سالها، كلان توطئه ها و سرمايه گذاريهاي رژيم ولايت فقيه را براي ازميان برداشتن اين مقاومت- از 17 ژوئن تا ليستهاي پاره پاره در آمريكا و اروپا و از حملات جنايتكارانه زرهي و موشكي به اشرف و ليبرتي تا پليد ترين اشكال خيانت و جنايت عليه بشريت در قتل عام 52 مجاهدخلق دراشرف- درهم شكست.
در گير و دار سختترين آزمايشها، آنچه به اثبات رسيد، حقانيت و اصالت مقاومت ايران به عنوان راه حل و پاسخ اصيل سياسي و آرماني و مردمي در برابر ارتجاع و بنيادگرايي و توحش و تروريسم تحت نام اسلام بود؛ آنهم با پشتوانه يي تاريخي از اسناد زرين سياسي و بين المللي و دهها حكم قضايي، كه به حق، انقلاب حقوقي در عرصه جهاني توصيف شده، و نه فقط چتر حفاظتي رزمندگان آزادي و كيان جنبش مقاومت مردم ايران، بلكه گنجينه يي در خدمت تمامي جنبشهاي رهايبخش و خلقهاي تحت ستم است.
هموطنان،
ياران اشرف نشان،
گردهمايي بزرگ در آستانه 30 خرداد، نماد شكوهمندي از همين مقاومت و پايداري انقلابي است كه به عنوان عامل تعيين كننده ايراني، زهر شكست و محكوميت را به كام خامنه اي و سياستهاي شوم توليد بمب اتمي و صدور تروريسم و سلطه جويي در منطقه ريخته، و بادكنك تاخت و تازهاي جنون آميز خليفه ارتجاع را از لبنان و سوريه تا عراق و يمن تركانده است.
اين گردهمايي، صداي ملت ايران براي برچيدن برنامه توليد بمب اتمي است كه هدفي جز تضمين بقاي رژيم ولايت فقيه و تأمين پشتوانه يي براي فاشيسم مذهبي و مداخله جويي و جنگ افروزي ندارد و ايران و ايراني نخستين ضرر كنندگان و مخالفان آن هستند.
اين گردهمايي، فراخوان براي خلع يد و خلاصي منطقه از شرارت خليفه ارتجاع و دست اتحاد مردم و مقاومت ايران به سوي همه نيروهاي دموكراتيك و ميهن پرست منطقه و جهان، براي مقابله با تروريسم و فاشيسم مذهبي و تحميل خلافت ارتجاعي است.
اين گردهمايي، كارزار بزرگ دفاع ازحقوق و تضمين حفاظت مجاهدان اشرفي در ليبرتي طبق كنوانسيونهاي بين المللي و تعهدات مكتوب حفاظتي آمريكا و ملل متحد و فراخوان به باز گرداندن سلاحهاي حفاظت شخصي آنها براي تأمين حق مشروع دفاع از خود در برابر شبه نظاميان رژيم آخوندي و نيروي تروريستي قدس است؛ حقوقي كه جامعه بين المللي و هزاران حقوقدان و پارلمانتر و قبل از همه، توده هاي مردم عراق و پارلمانترها و نيروهاي ملي و دموكراتيك اين كشور مدافعان پيگير آن بوده و هستند.
هموطنان،
ياران اشرف نشان،
امروز جهان گواهي مي دهد كه بر خلاف تمامي دعاوي شيادانه براي بزك كردن چهره استبداد خون آشام مذهبي، در دوره آخوند روحاني، موج اعدامها و سركوب بي دنده و ترمز آزاديها در ايران، بسا بيشتر و بدتر شده است. گردهمايي بزرگ مقاومت، فرياد آزاديخواهي و كارزار جهاني وخستگي ناپذير شما براي دفاع از آلترناتيو دموكراتيك و حق حاكميت ملت ايران است.
آري، ايران دمكراتيك و غير اتمي، سرنگوني خليفه ارتجاع و تروريسم و بنيادگرايي، با هزار اشرف و ارتش آزادي، مي توان و بايد!
زمان:23خرداد94- 13ژوئن 2015
مكان : پاريس -ويلپنت


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر