۱۳۹۴ فروردین ۲۰, پنجشنبه

ایران - بيانيه زندانيان سياسي زندان گوهردشت و اعلام اعتصاب غذا



ایران - بيانيه زندانيان سياسي زندان گوهردشت و اعلام اعتصاب غذا
به دنبال انتقال سه زنداني سياسي عقيدتي به نام هاي كشيش سعيد عابديني، خالد حرداني و مصطفي اسكندري ، زندانيان گوهردشت در اعتراض به اين فشارهاي ظالمانه و اعمال شكنجه در زندانها بيانيه اي منتشر نمودند كه متن اين بيانيه در زير ازنظرتان ميگذرد :
باز هم انفرادی و باز هم اعتصاب غذا و این بار در عید پاک
به دنبال انتقال ناگهانی و غیر قانونی و مظلومانه هم بندیانمان، اقایان حردانی و اسکندری و به ویژه کشیش سعید عابدینی که تنها به دلیل اعتقاد و باورش به عیسی مسیح و مسیحیت، سالها رنج زندان را تحمل میکند، ما جمعی از همبندیان ایشان در زندان رجایی شهر کرج، روز چهارشنبه 94/1/19 را دست به اعتصاب غذا می زنیم تا شاید مظلومیت آنها در این فضای خفقان اور و سرکوب به گوش فریاد رسانی در بیرون برسانیم.
به خصوص در شرایطی که رژیم حاکم به گمان خودش با مذاکره مستقیم با آمریکا دیگر جواز سرکوب و فشار بیشتر را بر مردم و به خصوص زندانیان سیاسی و عقیدتی به دست اورده و در کوران دغدغه های هسته ای به سرکوب و فشار بر مردم، زندانیان و فعالان سیاسی و به طور عام "حقوق بشر" توهی نمیشود و این همان رسالت برنامه هسته ای بوده، که مانعی باشد بر سر اصلی ترین مسئله یعنی حق حاکمیت و حقوق مردم ایران ... و حال هم اگر موشک و بمب هسته ای این کار را نمی کند، مذاکرات و چانه زنی های مماشات گرانه که این کار را می کند... کما اینکه اعدام ها و انفرادی ها و سرکوب ها در پناه مذاکرات مخفی مانده اند.
1-حمزه سواری 2-ابولقاسم فولادوند3-میثاق یزدان نژاد4-اسداله هادی 5-صالح کهندل6-پیروز منصوری7-سعید ماسوری8-رضا اکبری منفرد9-ماشاءالله حائری 10-حشمت الله طبرزدی 11-شاهرخ زمانی 12-افشین حیرتیان 13-سعید شیرزاد 14-امیر امیرقلی 15-شاهین ذوقی تبار
زندانیان سیاسی زندان رجائی شهر کرج - 18 فروردین ماه 1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر