۱۳۹۴ فروردین ۲۱, جمعه

ایران -چاقو كشي در كرمانشاه شروع ‌اسيد پاشي ميدهد



ایران- چاقو كشي در كرمانشاه شروع ‌اسيد پاشي ميدهد!
طی چند ماه اخیر شمشیر کشی و چاقو کشی و اذیت و آزار مردم توسط عده‌ای زير چشم ماموران انتظامي و امنيتي رژيم به یک پدیده در کرمانشاه مبدل شده است و بنابه اظهارات هم وطنان كرمانشاهي به نظر مي آيد براي رعب و وحشت است و بوي اسيد پاشي ميدهد.
یک هموطنان کرمانشاهی، "نیروهای پر تعداد انتظامی در سطح شهر کرمانشاه در هنگام شمشیر کشی و معرکه‌گیری عده‌ای از خلافکاران نام‌دار شهر کرمانشاه، فقط نظاره‌گر هستند و این مسئله شک تعمدی بودن و هدایت کردن این افراد از سوی حکومت را برای ما به یقین تبدیل کرده است. چند ماهی‌است که تعدادی از جوانان که ماهیت تعدادی از آنها برای مردم کرمانشاه نیز مبهم است، با شمشیر کشی و چاقو کشی خیابان‌های اصلی این شهر را به میدان تاخت و تاز خود مبدل کرده‌اند.این افراد با بستن خیابان‌ها وحشتی فزاینده را در سطح شهر حاکم کرده و این معضل نیز به یکی دیگر از دلهره‌ها‌ی این شهر مبدل گشته.آنها در هنگام بستن خیابان‌ها با ضرب شمشیر‌های خود شیشه خودرو‌ها را شکسته و در اکثر موارد جهت افزایش رعب و وحشت با ضربات شمشیر حتی کاپوت خودروها را نیز می‌شکافند. برای قداره‌کشان فرقی ندارد که چه کسانی در خودرو‌ها حضور دارند و یا خودروها متعلق به چه کسانی است، سرنشین خودروها سالخورده، بچه، زن و دختر و مرد برای آنها فرقی ندارد، آنها میکوبند و میشکنند. هر کس هم در مقابل‌شان بایستد به شدید‌ترین شکل ممکن او را مورد ضرب و جرح قرار میدهند.توهین و فحاشی به زن‌ها و دختر‌ها و بی حرمتی به عابران و هموطنان کرمانشاهی چاشنی ایجاد فضایی رعب‌انگیز در این معرکه گیری‌هاست.
نکته مورد توجه و تعجب بر انگیز برای مردم کرمانشاه این است که علیرغم شکایت‌های پی در پی مردم به کلانتری‌ها و مراجع قضایی رژیم، این نهادها هیچ اقدامی را در رابطه با این مسائل انجام نمیدهند و در مقابل چشمان نیروهای پر تعداد پلیس، این افراد آسایش را از هموطنان کرمانشاهی سلب میکنند.
چشم پوشی مراجع قضایی رژیم و پلیس کرمانشاه از رفتارهای خشونت‌بار این افرد، کم کم شک سیستماتیک بودن این اقدامات از سوی حکومت را برای مردم کرمانشاه به یقین مبدل کرده است.
طبق قانون، اگر نیروهای پلیس بویژه در مکان‌های عمومی اعمال مجرمانه‌ای را مشاهده کنند، بدون هیچ قید و بندی مؤظف به اقدام در قبال آن هستند، اما در این مورد یک مأمور پلیس میگوید: "ما از شکایت‌های مردم خبر داریم و حتی مردم در خیابان‌ها یقه ما رو می‌گیرن، اما در رابطه با این اقدامات هیچ نوع دستوری به ما داده نشده و به ما گفته‌اند اگر دخالت کنید، مسئولیت جانتان با خودتان است و به همین دلیل نیز ما دخالتی نمی‌کنیم."
#‏ایران #‏کرمانشاه #‏وحشت #‏سرکوب #‏شمشیر_کشی #‏خشونت #‏اسید_پاشی #‏حوادث #‏چاقوکشی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر