۱۳۹۴ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

فراخوان کمیسیون آموزش و پرورش شورا به شرکت گسترده در تجمعهای اعتراضی



فراخوان کمیسیون آموزش و پرورش شورا به شرکت گسترده در تجمعهای اعتراضی
تنها راه دستیابی به حقوق پایمال شده، همبستگی و گسترش مقاومت علیه فاشیسم دینی است
خانم سهیلا صادق، مسئول کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت ضمن گرامیداشت روز معلم، همه معلمان شریف و آزاده را به شرکت در تجمعهای اعتراضی فرا می‌خواند و از عموم دانش آموزان، دانشجویان و جوانان می‌خواهد به همبستگی با معلمان قیام کنند.
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران اطلاعیه شورای ملی مقاومت ايران
خانم صادق گفت: زندگی در زیر خط فقر برای جمعیت میلیونی معلمان و رها کردن آنها در مواجهه با غول گرانی و تورم فزاینده، بی‌هیچ تضمین شغلی و بیگاری کشیدن از آنها در پوشش قراردادهای موقت، ننگ نظام ولایت‌فقیه است که صدها میلیاردها دلار سرمایه مردم ایران را در پروژه‌های شوم اتمی و در صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه و در سرکوب فراگیر و فزاینده در سراسر کشور به هدر می‌دهد. رژیمی که کمترین خواستهای معلمان برای تأمین حداقل معیشت‌شان را با سرکوب، دستگیری و زندان پاسخ می‌دهد. رژیمی که به جای رسیدگی به دشواریهای زندگی مشقت‌بار معلمان و تأمین حقوق صنفی و منزلت اجتماعی آنها، بودجه ارگانهای سرکوب را که سه برابر بودجه آموزش و پرورش است به‌طور مستمر افزایش می‌دهد. در سال 94 در حالی‌که بودجه ارگانهای سرکوبگر به‌رغم کاهش فاحش درآمد نفت رژیم، بیش از 53درصد افزایش یافت، نرخ افت بودجه آموزش و پرورش تنها ۱۲.۸درصد افزایش یافت که حتی از نرخ تورم اعلام شده توسط دولت نیز پایین‌تر است و هیچ‌یک از وعده‌های آخوند روحانی، رئیس‌جمهور شیاد رژیم برای بهبود وضعیت معلمان نیز عملی نشد و در شرایطی که به اعتراف آخوند روحانی، بودجه ارگانهای سرکوبگر نظامی و انتظامی بیش از 100درصد پرداخت شده است (رسانه‌های رژیم - 5اردیبهشت) کسری بودجه دولت در مورد وزارتخانه‌هایی چون آموزش و پرورش با جمعیت میلیونی معلمان سرشکن می‌شود.
هم‌چنان که در تظاهرات اعتراضی معلمان در فروردین‌ماه در 128 شهر از 31 استان اعلام شد، افزایش حقوق، برخورداری از بیمه درمانی و حق مسکن و دیگر مزایایی که طبق قوانین استخدامی خود رژیم به آنها تعلق می‌گیرد، لغو احکام سرکوبگرانه علیه معلمان و آزادی معلمان زندانی و بهبود کیفیت فضای آموزشی درصدر مطالبات حقه معلمان است.
خانم صادق گفت در شرایطی که حلقه بحرانهای مرگبار هر روز بر گردن رژیم تنگتر می‌شود و حکومت آخوندی در تله اتمی و دخالتهای تجاوزکارانه‌اش در منطقه به‌ویژه یمن راه پیش و پس ندارد، بی‌تردید هم‌چون گذشته در برابر نارضایتی و خشم و اعتراض عمومی پاسخی جز سرکوب و دجالگری برای فریب محرومان ندارد. در این شرایط تنها راه دستیابی به حقوق به یغما رفته محرومان همبستگی و اتحاد عمل و گسترش مقاومت علیه استبداد دینی حاکم است.
مسئول کمیسیون آموزش و پرورش شورا ضمن فراخوان به شرکت فعال در تجمعهای اعتراضی 11 تا 18اردیبهشت تأکید کرد خیزش سراسری معلمان نماد و مشعل فروزان مقاومت عموم مردم ایران در برابر رژیم جهل و جنایت و در اعتراض به سرکوب و چپاول است. راهی که نویدبخش سرنگونی این رژیم ضدبشری و استقرار آزادی و حاکمیت مردم در ایران است.
کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت ایران
9اردیبهشت 1394 (29آوریل2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر