۱۳۹۴ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

فراخوان -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۲۳خرداد ۹۴ (۱۳ژوئن ۲۰۱۵)




فراخوان -گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس ۲۳خرداد ۹۴ (۱۳ژوئن ۲۰۱۵)
ایران دموکراتیک و غیراتمی
سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم
با هزار اشرف و ارتش آزادی
می‌توان و باید!
گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران روز شنبه 23خرداد 94 (13ژوئن2015) در پاریس، با شرکت نمایندگان جوامع ایرانی و شخصیتها و هیأتهای پارلمانی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود. در فراخوان کمیته برگزاری برای دعوت از عموم هموطنان و حامیان مقاومت به شرکت هر چه فعالتر در این گردهمایی، آمده است:
هموطنان،
جوانان، زنان و مردان آزاده ایران،
اشرف نشانها،
در سالگرد قیام 30خرداد1360، سرآغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی، همزمان با سالگرد قیامهای مردم ایران در سال88 و در دوازدهمین سالگرد کودتای درهم شکسته 17ژوئن به موازات بمباران قرارگاههای ارتش آزادی در بند و بستهای ننگین ارتجاعی- استعماری برای متلاشی کردن مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران، گردهمایی بزرگ مقاومت را برگزار می‌کنیم.
این گردهمایی در شرایطی برگزار می‌شود که حضور رزمنده، تظاهرات بی‌وقفه، اعتصاب‌غذا و تحصنهای بی‌سابقه شما، همراه با پایداری پرشکوه مجاهدان آزادی در اشرف و لیبرتی، توطئه‌های دشمن را در هم پیچیده و وجدان بشریت معاصر را برانگیخته و با جلب حمایت برجسته‌ترین شخصیتها و حقوقدانان و نمایندگان بیش از یک میلیارد از مردم جهان، بزرگترین حق ملت ایران را که حق مقاومت برای آزادی و حاکمیت مردم است  به کرسی نشانده است.
مشعلهای فروزان 17ژوئن، حماسه‌های درخشان ”مقاومت به هرقیمت“ در اشرف و لیبرتی، و ایستادگی خستگی‌ناپذیر شما در تمامی این سالها، کلان توطئه‌ها و سرمایه‌ گذاریهای رژیم ولایت‌فقیه را برای از میان برداشتن این مقاومت  از 17ژوئن تا لیستهای پاره پاره در آمریکا و اروپا و از حملات جنایتکارانه زرهی و موشکی به اشرف و لیبرتی تا پلیدترین اشکال خیانت و جنایت علیه بشریت در قتل‌عام 52 مجاهدخلق در اشرف درهم شکست.
در گیر و دار سختترین آزمایشها، آنچه به اثبات رسید، حقانیت و اصالت مقاومت ایران به‌عنوان راه‌حل و پاسخ اصیل سیاسی و آرمانی و مردمی در برابر ارتجاع و بنیادگرایی و توحش و تروریسم تحت نام اسلام بود؛ آن هم با پشتوانه‌یی تاریخی از اسناد زرین سیاسی و بین‌المللی و دهها حکم قضایی، که به حق، انقلاب حقوقی در عرصه جهانی توصیف شده، و نه فقط چتر حفاظتی رزمندگان آزادی و کیان جنبش مقاومت مردم ایران، بلکه گنجینه‌یی در خدمت تمامی جنبشهای رهایبخش و خلقهای تحت ستم است.
هموطنان،
یاران اشرف‌نشان،
گردهمایی بزرگ در آستانه 30خرداد، نماد شکوهمندی از همین مقاومت و پایداری انقلابی است که به‌عنوان عامل تعیین‌کننده ایرانی، زهر شکست و محکومیت را به کام خامنه‌ای و سیاستهای شوم تولید بمب اتمی و صدور تروریسم و سلطه‌جویی در منطقه ریخته، و بادکنک تاخت و تازهای جنون‌آمیز خلیفه ارتجاع را از لبنان و سوریه تا عراق و یمن ترکانده است.
این گردهمایی، صدای ملت ایران برای برچیدن برنامه تولید بمب اتمی است که هدفی جز تضمین بقای رژیم ولایت‌فقیه و تأمین پشتوانه‌یی برای فاشیسم مذهبی و مداخله‌جویی و جنگ‌افروزی ندارد و ایران و ایرانی نخستین ضرر کنندگان و مخالفان آن هستند.
این گردهمایی، فراخوان برای خلع‌ید و خلاصی منطقه از شرارت خلیفه ارتجاع و دست اتحاد مردم و مقاومت ایران به سوی همه نیروهای دموکراتیک و میهن‌پرست منطقه و جهان، برای مقابله با تروریسم و فاشیسم مذهبی و تحمیل خلافت ارتجاعی است.
این گردهمایی، کارزار بزرگ دفاع از حقوق و تضمین حفاظت مجاهدان اشرفی در لیبرتی طبق کنوانسیونهای بین‌المللی و تعهدات مکتوب حفاظتی آمریکا و ملل‌متحد و فراخوان به باز گرداندن سلاحهای حفاظت شخصی آنها برای تأمین حق مشروع دفاع از خود در برابر شبه‌نظامیان رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس است؛ حقوقی که جامعه بین‌المللی و هزاران حقوقدان و پارلمانتر و قبل از همه، توده‌های مردم عراق و پارلمانترها و نیروهای ملی و دموکراتیک این کشور مدافعان پیگیر آن بوده و هستند.
هموطنان،
یاران اشرف‌نشان،
امروز جهان گواهی می‌دهد که بر خلاف تمامی دعاوی شیادانه برای بزک کردن چهره استبداد خون‌آشام مذهبی، در دوره آخوند روحانی، موج اعدامها و سرکوب بی‌دنده و ترمز آزادیها در ایران، بسا بیشتر و بدتر شده است. گردهمایی بزرگ مقاومت، فریاد آزادیخواهی و کارزار جهانی و خستگی‌ناپذیر شما برای دفاع از آلترناتیو دموکراتیک و حق حاکمیت ملت ایران است.
آری، ایران دموکراتیک و غیراتمی، سرنگونی خلیفه ارتجاع و تروریسم و بنیادگرایی، با هزار اشرف و ارتش آزادی، می‌توان و باید!
زمان:23خرداد94- 13ژوئن2015
مکان: پاریس –ویلپنت


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر