۱۳۹۴ فروردین ۲۸, جمعه

ایران - آخوند کرمانی در جمعه‌بازار تهران: بدحجابی یک مسأله امنیتی است



ایران - آخوند کرمانی در جمعه‌بازار تهران: بدحجابی یک مسأله امنیتی است
آخوند موحدی کرمانی در جمعه‌بازار تهران روز 28-1-94  اعتراف کرد سرکوب زنان به بهانه بدحجابی یک مسأله کاملاً امنیتی است و امنیت نظام ولایت‌فقیه با آن گره خورده است:
بد حجابی فقط یک گناه عادی نیست، بلکه با امنیت کشور بستگی دارد. آن بد حجاب شاید هم متوجه نباشد، اما عملاً داره دهن کجی به نظام جمهوری اسلامی نشان میدهد
آخوند موحدی کرمانی در حالیکه ملتمسانه دنبال زهرخوران اتمی بود برای شیره مالیدن بر سر پاسدارها و بسیجیهای دلواپس گفت:به آمریکا تذکر میدهم دست از دروغ و فریب و نیرنگ بردارید، با نیرنگ شما به جایی نرسیدید و نخواهید رسید... آقای اوباما میگوید اگر ایران یک میلیمتر تخلف کند تمام تحریمها برمیگردد، ما هم میگویم اگر آمریکا نیم میلیمتر تخلف کند آرزوی امضای توافق ایران رو به گور خواهد برد.
مردم ایران بهیچوجه اجازه نمیدهند بیگانه وجاسوس به حریم امنیتی و دفاعی کشور راه پیداکنند، هر طرحی را که جلوی رشد علمی و تکنولوژی ایران را بگیرد این نظام این مردم این رهبری رد میکند، بیخود در ایران طمع نکنید، بیایید صادقانه در باقیمانده از این مدت تصمیم بگیرید، یک برنامه‌ای که در آن دروغ نباشد، تخلف نباشد آن برنامه را بپذیرید و قبول کنید که ایران، ایرانی است صادقانه راست میگوید، منطق دارد، فکر دارد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر