۱۳۹۴ فروردین ۲۴, دوشنبه

ایران - آخرین خبر از مقابل زندان مرکزی کرج: اعدامشان کردند!



ایران - آخرین خبر از مقابل زندان مرکزی کرج: اعدامشان کردند!
این صدای دردناک همسر یکی از محکومین به اعدام بود که ساعت پنج و نیم صبح روز دوشنبه به وقت اروپای مرکزی و ۸ صبح ایران به ما گفت: اعدامشان کردند و پشت این صدا، فریادهای گریه و ضجه های ۲۰۰ نفر را می شنیدیم که در همین لحظه به آنها گفته اند که عزیزان آنها را اعدام کردند.
اولین سری اعدام دسته جمعی بعد از توافق لوزان در زندان
کرج اتفاق افتاد.
به خانواده ها گفته بودند که دستور از بالا آمده و اکنون متهمین مواد مخدری نیز مفسد فی الارض هستند و باید قربانی شوند.
به احتمال زیاد امروز در این زندان ۸ نفر اعدام شدند. هنوز از زندان رجایی شهر خبری به دست ما نرسیده است قرار بود در این زندان نیز ۱۱ نفر اعدام شوند.
ما به همه مخالفین اعدام و به همه سازمانهای علیه اعدام و به مردم ایران فراخوان میدهد که علیه این موج آدمکشی که رژیم قصد دارد وسیع و گسترده تر از قبل آنرا به پیش ببرد، متحدانه و با قدرت اعتراض کنند.
در مقابل پارلمانهای کشورهای اروپایی تجمع کنید، برای مقامات اتحادیه اروپا و سازمان ملل نامه بفرستید و بگویید به این آدمکشی رژیم جنایتکار اسلامی اعتراض کنند.
در مقابل سفارت خانه های حکومت اسلامی در هرکجای دنیا باید میتینگهای اعتراضی سازمان داد. اینها قصد کشتن تعداد بسیار زیادی را دارند، میخواهند به مردم ایران نشان دهند که میتوانند بکشند تا صدای اعتراض معلمین و کارگران و زنان وجوانان را ساکت کنند.
در آستانه اول ماه مه ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، از ترس گسترش یافتن اعتراضات مردم به فقرو نداری و بی حقوقی داعش در ایران به سیم آخر زده است.! به اعدامها در ایران باید اعتراض کرد.
۲۴ فروردین ۱٣۹۴

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر