۱۳۹۴ فروردین ۱۲, چهارشنبه

نجيمه طاي طاي,وزير پيشين مراكش: من خودم را سالها است كه عضو اين مقاومت ميدانم .



نجيمه طاي طاي,وزير پيشين مراكش:
من خودم را سالها است كه عضو اين مقاومت ميدانم .
خانم رئيس جمهور من از 20 سال قبل از طريق سخنرانيهاي شما كه نسبت به بنياد گرائي هشدار ميداده ايد آگاه شدم .شما به بنيادگرائي «نه» ميگفتيد .الان كه فقط چند سالي بيشتر از بهار عرب نگذشته برايمان روشن شده كه بنيادگرائي مذهبي يك نقش جدي دارد.
ما شما را درك ميكنيم وميدانيم كه چه رنجي را تحمل ميكنيد. فرياد هاي شما را با گوش جان ميشنويم آن زماني كه چهره زنان سوزانده مي شود و آن زمان كه زنان در ايران زنداني مي شوند.
شما يك زن مسلمان هستيد اما بين اين اسلام و آن اسلام تفاوت است بين اسلام حقيقي بردبار و آن اسلامي كه اسلام از آن بيزار است. من فقط خواستار لغو محاصره ليبرتي نيستم بلكه مي گويم كه شما فردا به ايران بازخواهيد گشت تا به رژيم آخوندي پايان دهيد و به آزادي «بله» بگوييد و ايران آزاديش را مجددا بازپس بگيرد.
بانوي من وحضار گرانقدر، خواهران وبرادران من حامل پيامي هستم ، زمان آخوندها و زمان اسد تمام شده .ما امروز آمده ايم كه بگوييم روز آزادي ودمكراسي وعدالت اجتماعي فرارسيده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر